Your cart is currently empty
უფასო მიწოდება 50₾ ზემოთ შეკვეთებზე თბილისში
1. დაამატეთ სასურველი პროდუქტები კალათაში.
2. გადადით კალათაში და დააჭირეთ ღილაკს “შეკვეთა”.
3. შეკვეთის პროცესში შეავსეთ სავალდებულო ველები (სახელი, გვარი, მისამართი…)
3. შემდეგ დააჭირეთ ღილაკს ,,გადახდა’’ და შეიყვანეთ თქვენი ბარათის მონაცემები.
სულ ეს იყო, სწრაფად და მარტივად!
ცალკე რეგისტრაციის გავლა არ არის საჭირო.
შეკვეთის დროს ავტომატურად შეიქმნება თქვენი ანგარიში, რომლის გამოყენებას სამომავლოდაც შეძლებთ.
დიახ, საიტზე გვაქვს თიბისი ბანკის, საქართველოს ბანკის და ტერაბანკის და ონლაინ განვადება.
სამწუხაროდ ასეთი მომსახურება არ გვაქვს.
შეკვეთის ღირებულებას იხდით საიტზე.
ნებისმიერი ბანკის Visa, Mastercard ან AmericanExpress ბარათის საშუალებით ან ინვოისის საფუძველზე გადარიცხვით.
სამწუხაროდ, ამ ეტაპზე, სასაჩუქრე ბარათს საიტზე ვერ გამოიყენებთ.
რა თქმა უნდა, შეკვეთას მოგაწვდით ნებისმიერ ადგილზე საქართველოს მასშტაბით.
სამწუხაროდ, ამ ეტაპზე, საიტით სასაჩუქრე შეფუთვის სერვისი არ გვაქვს.
შეკვეთის მიწოდებამდე დაგიკავშირდებათ კურიერი, რომელსაც შეგიძლიათ შეუთანხმდეთ მიტანის დროზე.
საიტზე სასურველი დროის მითითება ამ ეტაპზე არ არის ხელმისაწვდომი.
დიახ, თბილისში ექსპრესს მიწოდების სერვისი გვაქვს!
11:00-17:00 შუალედში შეკვეთილი პროდუქცია ადგილზე მოგეწოდებათ მაქსიმუმ 3 საათში.
17:00 საათის შემდეგ განხორციელებულ შეკვეთას მიიღებთ მომდევნო დღის 14:00 საათამდე.
ექსპრეს სერვისის ღირებულებაა 10₾
*გაითვალისწინეთ, ექსპრეს მიწოდება შესაძლებელია არ იყოს ხელმისაწვდომი ფასდაკლების პერიოდში.
ამ ეტაპზე ფილიალიდან გატანის სერვისით ვერ ისარგებლებთ.
თბილისში მიწოდება ხდება 0-2 სამუშაო დღეში, ხოლო რეგიონებში 3 -5 სამუშაო დღეში.
ფასდაკლების ან დღესასწაულების პერიოდში შეკვეთების მიწოდება შესაძლოა გახანგრძლივდეს 2-4 დღით.
შეკვეთის კორექტირების საშუალება გაქვთ იმ შემთხვევაში, თუ ამანათი ჯერ კიდევ ფილიალშია.
თუ გზავნილი საკურიერო კომპანიისთვის გვაქვს გადაცემული შეკვეთის კორექტირება შეუძლებელია.
ცვლილების განხორციელებისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე (032)2 19 39 00 ან მოგვწერეთ საიტის დახმარების პანელიდან.
პროდუქტის უკან დაბრუნება შესაძლებელია შემდეგ შემთხვევებში:
• თუ პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს
• თუ პროდუქტს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი
• თუ პროდუქტი განსხვავდება ვებ-გვერდზე აღწერილი მახასიათებლებისგან
ასეთ შემთხვევებში არ უნდა მოხდეს გზავნილის ჩაბარება და კურიერს უკან უნდა გამოატანოთ შეკვეთა.
დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე (032)2 19 39 00 ან მოგვწერეთ საიტის დახმარების პანელიდან.
ასეთ შემთხვევებში არ უნდა მოხდეს გზავნილის ჩაბარება და კურიერს უკან უნდა გამოატანოთ შეკვეთა.
ასეთ დროს შესაძლებელია ნივთის ჩანაცვლება იმავე ან სხვა ნივთით.
ან შეკვეთის თანხის უკან დაბრუნება.
დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე (032)2 19 39 00 ან მოგვწერეთ საიტის დახმარების პანელიდან.
ინვოისის სანახავად გადადით „ჩემი შეკვეთები“-ს გვერდზე.
ამ გვერდზე იხილავთ თქვენს შეკვეთებს, ხოლო მათ გასწვრივ ღილაკს „ინვოისის ბეჭვდა“.