ხშირად დასმული კითხვები

შეკვეთამდე

როგორ შევუკვეთო?

1. დაამატეთ სასურველი პროდუქტები კალათაში.

2. გადადით კალათაში და დააჭირეთ ღილაკს “შეკვეთა”.

3. შეკვეთის პროცესში შეავსეთ სავალდებულო ველები (სახელი, გვარი, მისამართი…)

3. შემდეგ დააჭირეთ ღილაკს ,,გადახდა’’ და შეიყვანეთ თქვენი ბარათის მონაცემები.

სულ ეს იყო, სწრაფად და მარტივად!

რეგისტრაცია აუცილებელია?

ცალკე რეგისტრაციის გავლა არ არის საჭირო.

შეკვეთის დროს ავტომატურად შეიქმნება თქვენი ანგარიში, რომლის გამოყენებას სამომავლოდაც შეძლებთ.

განვადება გაქვთ?

დიახ, საიტზე გვაქვს თიბისი ბანკის, საქართველოს ბანკის და ტერაბანკის და ონლაინ განვადება.

შეიძლება შეკვეთას რომ მომიტანენ მაშინ გადავიხადო?

სამწუხაროდ ასეთი მომსახურება არ გვაქვს.

შეკვეთის ღირებულებას იხდით საიტზე.
ნებისმიერი ბანკის Visa, Mastercard ან AmericanExpress ბარათის საშუალებით ან ინვოისის საფუძველზე გადარიცხვით.

სასაჩუქრე ბარათს საიტზე გამოვიყენებ?

სამწუხაროდ, ამ ეტაპზე, სასაჩუქრე ბარათს საიტზე ვერ გამოიყენებთ.

რეგიონებში თუ გაქვთ მიტანის სერვისი?

რა თქმა უნდა, შეკვეთას მოგაწვდით ნებისმიერ ადგილზე საქართველოს მასშტაბით.

შეგიძლიათ სასაჩუქრედ შემიფუთოთ ?

სამწუხაროდ, ამ ეტაპზე, საიტით სასაჩუქრე შეფუთვის სერვისი არ გვაქვს.

შემიძლია ავირჩიო მიტანის დრო?

შეკვეთის მიწოდებამდე დაგიკავშირდებათ კურიერი, რომელსაც შეგიძლიათ შეუთანხმდეთ მიტანის დროზე.

საიტზე სასურველი დროის მითითება ამ ეტაპზე არ არის ხელმისაწვდომი.

თბილისში სწრაფი მიწოდება თუ გაქვთ?

დიახ, თბილისში ექსპრესს მიწოდების სერვისი გვაქვს!

11:00-17:00 შუალედში შეკვეთილი პროდუქცია ადგილზე მოგეწოდებათ მაქსიმუმ 3 საათში.

17:00 საათის შემდეგ განხორციელებულ შეკვეთას მიიღებთ მომდევნო დღის 14:00 საათამდე.

ექსპრეს სერვისის ღირებულებაა 10₾

*გაითვალისწინეთ, ექსპრეს მიწოდება შესაძლებელია არ იყოს ხელმისაწვდომი ფასდაკლების პერიოდში.

შესაძლებელია შეკვეთის ფილიალიდან გატანა?

ამ ეტაპზე ფილიალიდან გატანის სერვისით ვერ ისარგებლებთ.

შეკვეთის შემდეგ

როდის მივიღებ შეკვეთას?

თბილისში მიწოდება ხდება 0-2 სამუშაო დღეში, ხოლო რეგიონებში 3 -5 სამუშაო დღეში.

ფასდაკლების ან დღესასწაულების პერიოდში შეკვეთების მიწოდება შესაძლოა გახანგრძლივდეს 2-4 დღით.

შესაძლებელია შეკვეთაში ცვლილება?

შეკვეთის კორექტირების საშუალება გაქვთ იმ შემთხვევაში, თუ ამანათი ჯერ კიდევ ფილიალშია.

თუ გზავნილი საკურიერო კომპანიისთვის გვაქვს გადაცემული შეკვეთის კორექტირება შეუძლებელია.

ცვლილების განხორციელებისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე (032)2 19 39 00 ან მოგვწერეთ საიტის დახმარების პანელიდან.

შემიძლია პროდუქტის უკან დაბრუნება?

პროდუქტის უკან დაბრუნება შესაძლებელია შემდეგ შემთხვევებში:

• თუ პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს
• თუ პროდუქტს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი
• თუ პროდუქტი განსხვავდება ვებ-გვერდზე აღწერილი მახასიათებლებისგან

ასეთ შემთხვევებში არ უნდა მოხდეს გზავნილის ჩაბარება და კურიერს უკან უნდა გამოატანოთ შეკვეთა.

დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე (032)2 19 39 00 ან მოგვწერეთ საიტის დახმარების პანელიდან.

რა ხდება თუ დაზიანებულს მივიღებ?

ასეთ შემთხვევებში არ უნდა მოხდეს გზავნილის ჩაბარება და კურიერს უკან უნდა გამოატანოთ შეკვეთა.

ასეთ დროს შესაძლებელია ნივთის ჩანაცვლება იმავე ან სხვა ნივთით.
ან შეკვეთის თანხის უკან დაბრუნება.

დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე (032)2 19 39 00 ან მოგვწერეთ საიტის დახმარების პანელიდან.

სად ვნახო ინვოისი?

ინვოისის სანახავად გადადით „ჩემი შეკვეთები“-ს გვერდზე.

ამ გვერდზე იხილავთ თქვენს შეკვეთებს, ხოლო მათ გასწვრივ ღილაკს „ინვოისის ბეჭვდა“.

კიდევ გაქვთ კითხვები?

მოგვწერეთ
დაგვირეკეთ

თუ არსებულ შეკვეთაზე გჭირდებათ დახმარება

გახსენით ბილეთი